16.12.12

Πότε μια γυναίκα δεν θέλει να κάνει σεξ μαζί σου;


1. Όταν σου πει ότι έχει πονοκέφαλο

2. Όταν σου πει ότι δεν έκανε μπάνιο ακόμα


3. Όταν είναι αξύριστη και έχει ήδη κάνει μπάνιο

4. Όταν έχει κάνει μόλις μπάνιο και δεν θέλει να ξαναλερωθεί

5. Όταν δεν έχεις κάνει εσύ μπάνιο (το καταλαβαίνει, πίστεψε με)

6. Όταν χασμουρηθεί έντονα με το που της αρχίσεις τα υπονοούμενα...

7. Όταν πάλι μετά από υπονοούμενα σου, σου πει ότι στεναχωρήθηκε από την τραγωδία με τους νεκρούς πίθηκους στην Σρι Λάνκα και ένα δάκρυ κυλήσει στο πρόσωπο της

8. Όταν με το που αρχίσεις τα χαμουρέματα σου ζητήσει ένα ποτήρι νερό και όταν με το καλό γυρίσεις στην κρεβατοκάμερα βρίσκεται ήδη στον 3ο ύπνο

9. Όταν σε πήρε είδηση που γλυκοκοίταζες νωρίτερα στο μπαράκι την σερβιτόρα!

10. Όταν επισκέφτηκε νωρίτερα την ζυγαριά

11. Όταν την πιάνουν (για άγνωστο λόγο) τα ψυχολογικά της

12. Όταν σου πει ότι δεν νοιώθει σέξι σήμερα

13. Όταν φορέσει τις άθλιες πυτζάμες που έχει από το γυμνάσιο και της έχεις πει 30 φορές να πετάξει...

14. Όταν φορέσει τα προπολεμικά εσώρουχα της γιαγιά της

15.  Όταν σου ζήτησε 20 φορές να πλύνεις τα πιάτα και εσύ δεν το έκανες

16. Όταν πεινάει... και όχι για σεξ!

17. Όταν φας γονατιά με το που πλησιάσεις το χέρι σου σε ευαίσθητη της περιοχή!

18. Όταν παρότι σου έχει γίνει κατάρτι και της το δείχνεις, προτιμά να σου πει για τις εξελίξεις με τον Μουσταφά στο νέο τούρκικο σήριαλ

19. Όταν δεν την έχεις μεθύσει αρκετά!

20. Όταν κυκλοφορείς όλη μέρα με το μποξεράκι στο σπίτι και τα ξύνεις... (δεν το θεωρεί και πολύ σέξι πίστεψε με)

21. Όταν ξαπλώσει, σου γυρίσει πλάτη και βάλει ένα μαξιλάρι ανάμεσα σας

22. Όταν σου πει ότι σήμερα είναι της Αγίας Παρθενίας... και νηστεύουμε τα πάντα!

23. Όταν πάρει είδηση ότι έγραψα αυτό το άρθρο

24. Όταν έχει περίοδο, ή έτσι θέλει να νομίζεις...

25. Όταν... μην το κουράζεις το θέμα, όποτε θέλει αυτή θα το κάνετε...


υγ:  και πριν αρχίσετε τα γνωστά λογοπαίγνια με την Vicky και το τεφάλ, να σας ενημερώσω ότι ενέκρινε και μου έδωσε ιδέες για την συγγραφή του άρθρου!

81 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχα έγραψες πάλι!!!
    Καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξερα ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου, μπήκα επιτέλους στα άδυτα της γυναικείας ψυχολογίας...

      --Πλουφ!!!-- (ήχος παντοφλιάς)

      Διαγραφή
    2. Nα επισημάνω εδώ,ότι είμαι 2 μέρες με ψύξη,η αριστερή μου πλευρά δεν υποφέρεται,αλλά σεξ έκανα χτες...αμέ αμέ...και σήμερα νιώθω και καλύτερα μη σου πώ...όλα ομοιοπαθητική είναι,χαχαχα...Πονάς?Με πόνο θα σου περάσει ο πόνος,οέο!

      Διαγραφή
    3. Με ένα καλό σεξ τα πάντα διορθώνονται... και πρώτον και κύριον η διάθεση!

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχα!!Α ρε Βικυ,σηκω σηκώ κάτσε κάτσε τον έχεις!!Έχεις χαλάσει Παρτάλιιιι!!:Ρ

    Πάντως ακόμα δεν έχω ακούσει τέτοιες δικαιολογίες εγώ ακόμα!Είμαι ακόμα στο επίπεδο έχω δουλειές και δε μπορώ!!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα χαλασμένος ήμουν μια ζωή
      Ίσα ίσα η Βίκυ με κακομαθαίνει!

      Διαγραφή
    2. Σε σέρνει από τη μύτη ρεεεε!!Ντροπη σουυυυ!!!
      Κάνε επανάσταση,διεκδήκησε τα δικαιώματα σου11!

      Διαγραφή
    3. Δεν έχουμε δικαιώματα... και από αλλού μας σέρνουν!

      Διαγραφή
    4. Δηλαδή είσαι,για να το πω ευγενικά,αιδειοδουλοοοοος;;;;;:Ο:Ο:Ο

      Πράγματι!!Το πιο δυνατό τους όπλο!!:(

      Διαγραφή
  3. Ok, το πιο κοντυνο στην πραγματικοτητα ειναι το 9, και το πιο μακρυνο το 22. ("νηστεια"; wtfw?)
    Τα εσωρουχα της γιαγιας μου δεν τα φοραω, αλλα και του παππου μου τη σκελεα να'βαζα, αμα ειναι για σεξακι, παει παταρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου έχει τύχει ούτε εμένα το 22, αλλά ξέρω φίλο που του έχει τύχει θεούσα! Δεν μπορείς να φανταστείς πως είναι την Σαρακοστή...

      Διαγραφή
    2. Πάλι καλά που δεν το κρατάει για την πρώτη νύχτα του γάμου!

      Διαγραφή
    3. Και σε αυτό έχω ζωντανό παράδειγμα (και πρόσφατο)!

      Διαγραφή
    4. ΞΕΚΟΛΛΑ!!!!!!!!!
      Δεν παίζει τέτοιο πράγμα.
      Μήπως θέλει να γίνει σελέμπριτυ και το κάνει σε φάση Μπρίτνεϋ απλά για να φτιάχνει τον κόσμο?

      Διαγραφή
    5. Και όμως πάιζει...
      Και το καλύτερο, μετά από 1 μήνα γάμου έμεινε έγκυος!!!

      Διαγραφή
    6. Νόμιζα θα έλεγες μετά από ένα μήνα γάμου γέννησε!!!!
      Θα ήταν καλύτερο!!!!!

      Διαγραφή
    7. Του θύματος με τη θεούσα να του πεις να περιμένει μια ζωή με απολαύσεις μόνο στις μεγάλες αργίες. Τρεις φορές το χρόνο.

      Από κει και κάτω, λούστηκα το τσάι από τα γέλια.. Φτού σας!

      ..και κάηκα κιόλας σταδγιάλα..

      Διαγραφή
    8. Ειναι και οι 2 θρησκοι οποτε μαλλον συμφωνουνε και απεχουνε συνειδητα τις μεγαλες νηστειες(ξερναω)!

      Διαγραφή
  4. μιλάμε για την πιο realistic καταγραφή της σεξοαποφυγής... ένας παντρεμένος μόνο να προσκυνήσει μπορεί ευλαβικά αυτό το ιερό ποστ...
    παρταλοκαλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ρεαλισμός είναι το μεσαίο μας όνομα!
      Τις καλημέρες μας!

      Διαγραφή
  5. Τί να πω και εγώ τώρα! Και επειδή ξέρω οτι θα αφήσει σχόλιο και το αμόρε να δηλώσω οτι του έχω κάτσει μετα απο χασμουρητό, πονοκέφαλο, αξύριστη..χμμμ..δεν θυμάμαι άλλα. Ας πει και εκείνος τίποτα!! καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερό το αμόρε σου!
      Πες του να αποκαλυφθεί, να κάνουμε και λίγο μπλογκοκουτσομπολιό!

      Διαγραφή
    2. Καλέ τα αποκαλυπτήρια γίνανε σε εκπομπή της coula. Ο gatos seoistro είναι! (τον μαρτύρησα καλά να πάθει.. τώρα έχει εκτεθεί μπροστά σε όλους και αν θέλει ας τολμήσει να με παρατήσει!! χου χου)

      Διαγραφή
    3. Έχασα τέτοιες αποκαλύψεις?
      Καταραμένο τσαμπιονς Λιγκ!

      Διαγραφή
  6. Επικό!

    Και άμα της πεις να κάνετε τρίο με τη φίλη της. Ή την αδερφή της. Ή τη μάνα της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν της πεις κάτι τέτοιο, θα αναστενάξει το RedTube το επόμενο διάστημα...

      Διαγραφή
  7. Ααααααααααα, εγώ δεν ξέρω από αυτά... Ρωτήστε το στεφάνι μου!

    Για να σοβαρευτούμε όμως, το 25 τα λέει όλα! Και όσο πιο γρήγορα το πάρει απόφαση κάποιος, τόσο πιο καλά θα επιβιώσει!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες του ότι θέλω την συμβολή του σε τέτοια θέματα λόγω εμπειρίας!
      Δεν το άφησα τυχαία τελευταίο το 25...

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου δεν έχω να συμβάλω ούτε και να συμβουλέψω κάτι. Το μόνο που θα σου πω είναι ότι τίποτα δεν ισχύει από τα παραπάνω παρά μόνο το 25. Τουλάχιστον στο δικό μας σπίτι αυτό συμβαίνει. Να σκεφτείς ότι ποτέ δεν προβάλει καμιά από τις παραπάνω δικαιολογίες. Απλώς με κοιτάζει με ένα απαξιωτικό ύφος και που να τολμήσω να κουνηθώ; Άστα φίλε, γι αυτό με λένε οσιομάρτυρα!

      Διαγραφή
    3. Αυτό το ύφος, σε καταλαβαίνω απόλυτα...
      Δεν χρειάζεται και πολύ, σου ρίχνει την... ψυχολογία στα τάρταρα!
      Υπομονή Μήτσο, θα κάνω τα ανθρωπίνως δυνατά να ανακυρυχθείς σε Άγιο!

      Διαγραφή
  8. Καλά,ποια φοράει τα εσώρουχα της γιαγιάς της;Η σωβρακοφανέλα του παππού είναι πιο αποτελεσματική,θαρρώ...Από κατάρτι,την ψάχνεις στα πατώματα εντός ολίγων δευτερολέπτων! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, αν έχει ορέξεις ο άντρας δεν τον σταματάει ούτε σωβρακοφανέλα, ούτε τίποτα!

      Διαγραφή
  9. ποιο κοσμοπόλιταν?ποια σούπερ κατερίνα?ποια μανίνα?ποιο εγώ?
    τι να μας πουν αυτές οι φυλλάδες μπροστά σε αυτό το συνονθύλευμα πληροφοριώνε και συμβουλώνε που δίνουν τα παρτάλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάντα όλα προσάναμα στο τζάκι!
      μόνο εμάς έχεις ανάγκη για όλα τα θέματα!

      Διαγραφή
  10. Γιατί το πρωί που εσύ έχεις πάντα... όρεξη, τη ρωτάς εκείνη αν θέλει μες στη νύστα που τη δέρνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πρόσεξα τη γελοιογραφία, όλα τα λεφτά!

      Διαγραφή
    2. την ρωταω, σχεδόν κάθε μέρα αλλά πάντα άκυρο τρώω και μένω με την... χμμ όρεξη!

      υγ: Τόση ώρα μου πήρε να σβήσω την λεζάντα (ήταν σε μια ακατάληπτη διάλεκτο) και να την γράψω στα ελληνικά και δεν την πρόσεξες αμέσως!!!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Εσείς είστε οι πονηρές σε αυτήν την περίπτωση!

      Διαγραφή
    2. εγω ποτέ πονηρή
      μιλάνε τα μάτια μου. δε χρειαζεται να βρισκω φτωχές δικαιολογίες.
      Ασε που και να βηξω απο τον Πειραιά ο σύζυγος θα το καταλάβει.
      ατσου
      χα
      σε λιγο θα χτυπησει τηλεφωνο

      Διαγραφή
    3. Φαντάζομαι το άγριο βλέμμα σου να τον καρφώνει τον κακόμοιρο...
      Έχετε δημιουργήσει τηλεπαθητική επαφή βλέπω!

      Διαγραφή
    4. ισα ίσα
      ειναι τυχερος
      που αλλου θα βρει τετοιο κουμάσι σαν εμενα;

      Διαγραφή
  12. Το 25 τα λεει ολα.."ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΗ" και το εχω παρει ειδηση εδω και αρκετοοοο καιρο!Παντως η προσπαθεια μετραει,η δικη μας χαχαχα
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τί σωστή απάντηση που έδωσες!! Πόσο μα πόσο τυχερή είμαι! Σμουτς

      Διαγραφή
    2. Όντως δεν χάνεις κάτι με μια προσπάθεια!
      Μου άρεσε η απάντηση σου, πρέπει να είσαι και λίγο διπλωμάτης όταν η κοπέλα σου είναι επίσης blogger...

      Διαγραφή
    3. Το ξέρεις και εσυ απο πρώτο χέρι!! :P

      Διαγραφή
    4. Και από πρώτο πόδι, πρώτη παντόφλα, τεφάλ κλπ...

      Διαγραφή
    5. αχαχχαχχαχχα όλη την προίκα!!!

      Διαγραφή
  13. χαχαχα δεν αντιλέγω, κάποιοι είναι καλοί λόγοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς κάποιοι?
      όλοι είναι βγαλμένη από την ζωή!!!

      Διαγραφή
    2. ε ναι, δεν μου έχει τύχει ποτέ με γυναίκα, αλλά κάποιους τους βρίσκω λίγο υπερβολικούς..

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω τι συμβαίνει στην περίπτωση σας...
      Σας είχα πάντα για τυχερούς στο συγκεκριμένο θέμα

      Διαγραφή
    4. Σε μας είναι δύσκολο να βρεις.. όχι τόσο στο να πει όχι.. χαχαχα!

      Διαγραφή
  14. Επίσης αν αρχίσεις τις ατάκες του Γκουσγκούνη σε ανύποπτη στιγμή και καλά...
    Όπως :
    -Ρούφα το τρομπόνι μωρή καριόλα
    -Ώρα να σε γαμήσω
    -Ωραίος ο καφές, πάρε μου πίπα τώρα

    και άλλα τετοια γλυκόλογα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα...
      Μην το δένεις σχοινί κορδόνι, σε πολλές αρέσουν αυτά!

      Υγ:ξέχασες την επική ατάκα
      -Δεν βλέπω την ώρα να σε γαμήσω

      Διαγραφή
  15. 24...Ξερεις ποσες αιματοβαμμενες περασαν απο πανω μου χωρις να εχω τιποτα στην ουσια;; Ειναι το πιο αληθινο απ'ολα....

    (Μια φορα την πατησα μονο, που καποιος μετρουσε τις μερες...εκει το εριξα στον πονοκεφαλο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *αιματοβαμμενες μερες..

      Διαγραφή
    2. Πολύ λίγοι άντρες το ρισκάρουν να κατέβουν χαμηλά μια τέτοια μέρα!

      Διαγραφή
    3. Αλήθεια λίγοι;
      Τυχερή που ήμουν πάντα κι ως σήμερα δεν το 'ξερα... (Νόμιζα πως το taboo ξεπεράστηκε με την εφεύρεση ζεστού νερού τρεχούμενου εντός οικίας). Τι μαθαίνω...

      Διαγραφή
  16. Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Αθηνά...το 25 τα λέει όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν τα έχω βιώσει όλα, αλλά είναι σίγουρα δύσκολα τα πράγματα για μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολα δεν λες τίποτα...
      Επειδή και εγώ δεν τα εχω βιώσει όλα, δεχομαι ευχαρίστως και δικές σας ανάλογες εμπειρίες!

      Διαγραφή
  18. Πότε;
    1. Όταν δε σε γουστάρει.
    2. 'Οταν σου πει ΟΧΙ (δικαιολογίες σ' αυτά δε χρειάζονται, το ΟΧΙ είναι όχι).

    Τα περί περιόδου και πονοκεφάλων είναι άκυρα κατάλοιπα της προφεμινιστικής εποχής που δεν είχαμε οικονομική ανεξαρτησία και σα σκλάβοι προτιμούσαμε να συκοφαντούμε ευατόν παρά να αρνηθούμε στον αφέντη. Κι ο αφέντης τα πίστευε.. (Διότι στον κόσμο τον ισότιμο ούτε η περίοδος ούτε ο πονοκέφαλος είναι εμπόδια αν υπάρχει πόθος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές έχουν μείνει ακόμα σε αυτήν την προφεμινιστική νοοτροπία...

      Διαγραφή
    2. Σωστή!! Γιατί δεν αρκεί ένα μόνο όχι, δεν έχω καταλάβει...

      Διαγραφή
  19. εγώ για ένα χρόνια πολλά πέρασα...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ καλές γιορτές, μην έρθουν άλλες παντοφλιές αχαχαχχα καλό το Πλουφ!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. της έχω πάρει απαλές γούνινες παντόφλες και δεν πονάνε!
      καλές γιορτές και σε σένα!

      Διαγραφή
  20. Πάρε και μια φρέσκια δικαιολογία να πορεύεσαι!
    Φίλη μου μου είπε ότι για να αποφύγει τον σύζυγο της που κινήθηκε.....ύποπτα ένα βράδυ του είπε ότι δεν μπορώ γλυκέ μου γιατί με χάλασε η πιτζάμα του .......γείτονα.
    Πράγματι ο γείτονας και διαχειριστής της πολυκατοικίας χτύπησε το κουδούνι για να δώσει τα κοινόχρηστα με μια αντισεξουαλική πιτζάμα που της έκοψε τις ορμές.
    Ακόμα να συνέλθει ο σύζυγος!
    Χα,χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου την σεξουαλική ζωή του γείτονα με την γειτόνισσα...
      Εκτός αν την φτιάχνουν οι σέξι πιτζάμες!

      Υγ: Και μόνο με την εικόνα μου έκοψες και εμένα την όρεξη και είναι σπάνιο πράγμα!

      Διαγραφή
    2. «σπάνιο πράγμα»;;;;
      Τυχερό το κορίτσι μας... (και να τη χαίρεσαι btw, κι ας μάς τα αποκρύψατε..)

      [Επιστρέψατε;
      Εγώ πετάω στις 2.00μμ και φτιάχνω καφέ και μπαγκάζια άυπνη..]

      Διαγραφή
    3. Τυχερό δεν λές τίποτα!
      Άρτι αφιχθείς και καιρός να βάλουμε μπροστά καμιά ανάρτηση...

      Διαγραφή
    4. Μακαριζω την τυχη μου μην το συζητας!

      Διαγραφή
  21. Καλά, κάναμε διάλειμμα για καφέ στη δουλειά, μαζευτήκαμε οι 4 γυναίκες του γραφείου και σε προσκυνήσαμε!!! Θεέ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην γράφετε τέτοια σχόλια!
      Ξυπνάει το ψώνιο που κρύβεται μέσα μου...
      Ένας απλός Θεός είμαι!

      Διαγραφή

Προσφορά: Με κάθε σχόλιο δώρο μια απάντηση!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...