15.3.12

Τι θα Έκανα αν Ήμουν Αόρατος

Θυμάστε το άρθρο μου "τι θα έκανα αν είχα μια μηχανή του χρόνου"; Τότε μάλλον καταλάβατε ότι έφτασε η ώρα για ένα ακόμα παραλήρημα μου με τα 20 πράγματα που θα έκανα αν ήμουν αόρατος!



1. Θα έκλεβα τράπεζες και κοσμηματοπωλεία. Ούτως ή άλλως θα ζούσα μοναχική ζωή οπότε μου αξίζει να ζω μέσα στην χλίδα!

2. Θα επισκεπτόμουν το μέντιουμ της γειτονιάς και μετά το αρχικό σοκ θα του εξηγούσα ότι μπορούμε να βγάλουμε κέρδος με την συνεργασία μας, εναντίον βέβαια ανυποψίαστων πολιτών...

3. Θα έπιανα επιτέλους το βυζί της Αννούλας που με φτύνει από την 6η δημοτικού...

4. Θα έμπαινα κρυφά στα παρασκήνια του "Victoria Secret Fashion Show" και θα απολάμβανα το θέαμα...

5. Μετά από λίγο καιρό που θα με έχουν όλοι για νεκρό, θα αρχίσω να επισκέπτομαι ανθρώπους που μου έκαναν την ζωή πατίνι και θα τους στοίχειωνα το σπίτι!

6. Όποτε θα γούσταρα ταξίδι θα πεταγόμουν μέχρι το αεροδρόμιο και θα επιβιβαζόμουν στο πρώτο αεροπλάνο του οποίου θα μου έκανε αίσθηση ο προορισμός! Vegas here i come!!!

7. Θα μπουκάρω κρυφά στα σπίτια των Χατζηγιάννη, Πλιάτσικα και άλλων Λαϊκοπόπ ατάλαντων καλλιτεχνών και θα τους βάλω καυστικό υγρό στο ποτό τους ώστε να κάψουν τις φωνητικές τους χορδές και να ησυχάσουμε μια και καλή!

8. Θα έβρισκα έναν μίμο που δίνει παράσταση στον δρόμο και θα τον πλάκωνα στο ξύλο. Στη συνέχεια θα απολάμβανα τις επιδοκιμασίες του κοινού για την υπέροχη παράσταση που δίνει!

9. Θα πήγαινα στο εστιατόριο που δειπνεί ο Πάγκαλος και θα έκλεβα την πιατέλα με τα κρεατικά που έχει μπροστά του και θα άρχιζα να τρέχω...

10. Θα πήγαινα σε μια εκκλησία και πάνω σε στιγμή απόλυτης ησυχίας και κατάνυξης θα μιλούσα με Θεϊκή φωνή. Αν είχα μάθει και μερικά βρώμικα μυστικά του ποιμνίου νωρίτερα λόγω παρακολούθησης, θα τους τρέλαινα τελείως!

11. Από την βαρεμάρα μου επειδή δεν θα είχα κανέναν να μιλήσω θα έστηνα πλάκες στους φίλους μου, όπως πχ θα μετακινούσα αντικείμενα, θα τους ψιθύριζα στο αφτί και άλλες τέτοιες μαλακίες...

12. Θα πήγαινα σε αγώνα ποδοσφαίρου και θα μετακινούσα ελαφρώς την μπάλα τη στιγμή που ο παίκτης της ομάδας που στοιχημάτισα να χάσει, είναι έτοιμος να σουτάρει πέναλτυ!

13. Θα έμπαινα στην Βουλή και θα μοίραζα γιαουρτώματα και άλλες εκπλήξεις στους βουλευτές μας! H στην καλύτερη θα έβαζα έναν εκρηκτικό μηχανισμό και θα το διέλυα το μπουρδέλο...

14. Θα φόραγα ένα γάντι και θα το έπαιζα "το Χέρι" από την οικογένεια Άνταμς, ταράζοντας στην φάπα τους περίεργους!

15. Θα κούρευα τους emo με την ψιλή...

16. Τζάμπα συναυλίες, κινηματογράφος, θέατρα, φαί, ποτά και άλλα πολλά!

17. Θα έπιανα δουλειά στο Hollywood στον τομέα των ειδικών εφέ και θα πληρωνόμουν με εκατομμύρια αφού οι παραγωγοί θα γλιτώνανε πολλά έξοδα καθώς και μοντάζ πολλών μηνών...

18. Θα φορούσα δερμάτινα ρούχα αλλά τίποτα στο κεφάλι, θα καβαλούσα την μηχανή μου και θα τρομοκρατούσα τους οδηγούς στις εθνικές οδούς ως ο νέος "Ακέφαλος Καβαλάρης"!

19. Θα γινόμουνα κατάσκοπος αφού θα μπορούσα πανεύκολα να διεισδύσω στα άδυτα της CIA και άλλων ανά τον κόσμο υπηρεσιών πληροφοριών...

20. Θα προσπαθούσα να βρω τρόπο για να γίνω ορατός ξανά, γιατί ήδη θα έχω κινδυνεύσει πόσες φορές να με φάει λάχανο κανένας οδηγός επειδή δεν με βλέπει κανείς... Άσε που τέτοια ομορφιά δεν αξίζει να μένει κρυφή!


Όπως πάντα περιμένω και τις δικές σας μαλακίες... συγνώμη απόψεις!

52 σχόλια:

  1. Θα άλλαζα τα ψηφοδέλτια στις εκλογές του ΠαΣοΚ και αντί του Βενιζέλου θα έβγαινε ο "λευκός" αντίπαλος!
    Θα μου πεις δύσκολο με χίλιες κάλπες που θα στήσει.
    Αλλά άμα υπήρχε πιθανότητα να γίνω αόρατη σίγουρα θα βρισκόταν κι ο τρόπος να το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρος ότι ο λευκός κανένα θα ήταν ο πιο κατάλληλος για πρόεδρος...

      Διαγραφή
  2. Νομίζω ότι θα μου άρεσε να κοψοχόλιαζα τον κόσμο και να γελάω τρανταχτά όταν το πετύχαινα για να τους ξανακοψοχολιάσω...

    Επίσης θα τρύπωνα στην κρεβατοκάμαρα Χατζηγιάννη-Μακρυπούλια να δω τι στο διάολο κάνουν οι 2 τους εκεί μέσα...

    Δεν θα άφηνα τράπεζα για τράπεζα επίσης και θα γυμναζόμουν δωρεάν στο γυμναστήριο όπου δεν θα πατούσε άνθρωπος όταν θα έβλεπαν τα μηχανήματα να λειτουργούν μόνα τους!

    Και το τελειότερο
    Δεν θα χρειαζόταν να δουλεύω, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χατζηγιάννης και μακρυπουλια προφανως στη κρεβατοκαμαρα μιλουν για το επιτυχημενο σχεδιο τους.....

      Διαγραφή
    2. Τόση μεγάλη αγωνία για να μάθεις τι κάνει ο Χατζηγιάννης με την Μακρυπούλια;
      Καλή ιδέα να γίνεις το φάντασμα του γυμναστηρίου!

      Διαγραφή
  3. 10. Θα πήγαινα σε μια εκκλησία και πάνω σε στιγμή απόλυτης ησυχίας και κατάνυξης θα μιλούσα με Θεϊκή φωνή. Αν είχα μάθει και μερικά βρώμικα μυστικά του ποιμνίου νωρίτερα λόγω παρακολούθησης, θα τους τρέλαινα τελείως!

    Προσκυνώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα εμπαινα στη βουλη την ωρα που υπεγραφαν το πρωτο μνημονιο και διπλα στο "Συμφωνω με το μνημονιο" θα εγραφα .....ΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΤ!

    (ή εστω εκει που λεει δεχομαι τους ορους του μνημονιου or something)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα σήκωνα το μνημόνιο και θα το έβαζα μπροστά τους μέχρι κάτι αδιάβαστοι τύπου Χρυσοχοϊδη αποφασίσουν επιτέλους να το διαβάσουν από την τρομάρα τους...

      Διαγραφή
  5. Γιατι να είσαι μέσα στο μυαλό μου όμως???
    Είχα διαβασει αυτο: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=226043
    και μετά τη συγκλονιστικη και τολμω να πώ καθηλωτική ερμηνεια του kevin του bacon στο: http://www.imdb.com/title/tt0164052/

    Άρχισα να κάνω αόρατες σκέψεις!! Ειδικά σε ένα μάθημα που περιτριγυριζόμουν απο ημμυ,ονειρευόμουνα να φορέσω αυτον τον μανδυα και να πιάσω απο τα μαλλια 2 απο δαυτους που μου σπάγανε τα νευρα και να κοπανάω τα κεφάλια τους σα να ηταν πιατίνια! αλλα οταν λέμε οτι το ονειρευομουνα,εννοουμε οτι το ζούσα(έκανα τη κίνηση οτι τους κοπανάω στον αέρα)!!!
    Επίσης θα πλάκωνα στις σφαλιάρες έναν πρώην μου!
    Σε έναν καθηγητη που σιχαίνομαι γιατι με έκοψε 4 φορες,θα πήγαινα την ώρα που κάνει μάθημα και θα του κατέβαζα τα σωβρακα μπροστά σε όλο το αμφιθέατρο και μετα θα τον πλάκωνα και αυτον στις σφαλιάρες!(πόσο 5χρονο είμαι μερικές φορες?) Γενικά θα έδερνα πολύ κόσμο:απο τους 300 της βουλης,μέχρι την σπιτονοικοκυρα μου και τον περιπτερά απεναντι!(Μηπως πρέπει να μπω σε κάποιο πρόγραμμα διαχειρισης θυμου?)
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταμάτα να τους σκέφτεσαι!!!! Μουδιάζει το μυαλό μου!
      Οι 2 που θες να τους κοπανησεις τα κεφάλια είναι στο υπόγειο, έλα και όταν πηγαίνουν τουαλέτα θα τους σβήνουμε τον κωδικα...
      (στον καθηγητή εκείνο, αξίζει να του κρύβεις και το μπουκαλι με το ουίσκι που κρύβει στο γραφείο του...Τρέλα!!)
      --πλυντήριο

      Διαγραφή
    2. Σαλιάγκι: Όχι βρε απόλυτα λογική και ήρεμη σε βρίσκω. Και εγώ έχω σκεφτεί να βαρέσω πολύ κόσμο και τα έχω εκθέσει σε έναν παλαιότερο 50λογο μου, που κάλλιστα θα μπορούσε να γίνει και 500λογος!
      Πλυντήριο: Φτάνουν οι άλλες τιμωρίες, μην του κρύψεις και το ουισκάκι... είναι απάνθρωπο!

      Διαγραφή
  6. όνειρο μου απο παιδί να είμαι αόρατη!!
    αλλά στο όνειρό μου είναι αναστρέψιμη ιδιότητα!
    να γίνομαι αόρατη όταν θέλω και μετά να γίνομαι ορατή!
    τέλειο;!
    και θα πέρναγα όλες τις εξετάσεις που χρωστάω και θα έπαιρνα επιτέλους το ρημάδι το πτυχίο!

    στο 10 με αποτελείωσες! :)
    καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ... ζητάς πολλά, αλλά θα ειδοποιήσω το ειδικό επιστημονικό προσωπικό των Παρταλιών και κάτι θα κάνουμε!

      Διαγραφή
  7. Είσαι τόσο μεγάλο Τρολ!!!! Τα διάβασα και τα 2 ποστ μαζί.. Ειδικά το 18 με τον ακέφαλο καβαλάρη, που ποτέ δεν θα το σκεφτόμουν, με τρέλανε! Εγώ θα κατέβαινα σε ένα υπόγειο με κάτι ρομποτικούς εξοπλισμούς που δουλεύω και θα εγκαθιστούσα windows στους εκεί υπολογιστές ή θα αφαιρούσα βιβλιοθήκες από τα ubuntu, και θα 'αναβα/εσβηνα τα ρομπότ σε ανύποπτο χρόνο... ΜπουαχαΧΑΧΑΧΑΧΑ ήρθε το τελλλλλλοοοοοος!! (Το ουλτιμεητ καμμενο ημμυικο σχόλιο...)
    --πλυντήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάχνεις ρομπότ;;;
      Τότε μπορεί να μου φανείς χρήσιμη!!!
      Αν έχεις διαβάσει το άρθρο μου για την τεμπελιά θα κατάλαβες...

      Διαγραφή
  8. Προσπαθώ να βρω κάτι έξυπνο να γράψω σαν απάντηση, αλλά δεν έχω τελειώσει ακόμα τον πρωινό μου καφέ για να μπορέσω να χρησιμοποιήσω όλα μου τα εγκεφαλικά κύταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα πήγαινα σε μια συναυλία του Νταλάρα και λίγο πριν βγει στη σκηνή θα του ψιθυριζα στο αφτί
    "Δε μας χέζεις ρε Νταλάρα.Πανούυυυυυυυυυυυυσης.Μπουχα-χα-χα-χα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αυτο μπορεις να το κανεις και τωρα...δε χρειαζεται να εισαι αόρατος.

      Διαγραφή
    2. Η μπορούσες να πειράξεις τα συστήματα ήχου και να ακουγόταν Πανούσης από τα ηχεία...

      Διαγραφή
  10. Απορίες:
    1) Ειχε η Αννούλα βυζί στην εκτη δημοτικου;;;

    2) Τι μένος έχεις με Χαζογιάννη και Πλιάτσικα;;;

    3) Όλα τα λεφτά το 10. Θεος: Γιατί κυρά Λένη εκλεψες του κυρ Μήτσου το πορτοφόλι; Σου άρεσε Γωγούλα το από πίσω ε;;; Γιατί κυρα μαριγώ φτύνεις μέσα στο ποτήρι του άντρα σου όταν του πας νερό; Γιατί κυρ Ηλία κλέβεις το φιλόπτωχο;;; Ολοι στη κόλαση θα πάτε αλήτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Είχε πρόωρη ανάπτυξη για αυτό και την γούσταρε η μισή τάξη!
      2) Ο πρώτος απλά μου την δίνει, με τον δεύτερο έχω προσωπικά
      3) Ήδη σκέφτομαι κάμια μαγκιά για να το κάνω και ας μην είμαι αόρατος!

      Διαγραφή
  11. 1) Αρχεία cia και απευθείας στο φως όλα τα ντοκουμέντα.

    2) Όπου υπήρχε ωραία γκόμενα θα υπήρχε μπανιστήρι

    3) Θα έκανα το ρομπέν των δασών στους απόρους και αστέγους.

    4) Μαφιόζικες εκτελέσεις σε πολιτικούς.

    5) Θα καθόμουν στο τέρμα του γαύρου χτες

    6) Ότι έχει να κάνει με την εκκλησία θα το απέρριπτα σαν καινούργιος θεός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο από πάνω μου ξέχασε να γράψει στο τέλος: "because I'm Batman"

      Διαγραφή
    2. O από κάτω σου θα έλεγε μόνο αυτό..

      Because the night belongs to lovers
      Because the night belongs to lust
      Because the night belongs to lovers
      Because the night belongs to us

      Διαγραφή
    3. Το πιστεύω ότι ο από κάτω μου είναι κραγμένο τρελοκόριτσο-λεσβία με ισχυρές τάσεις μουνοδουλισμού (έπαθες κοκομπλόκ με το αδερφή-λεσβία thing;;;)

      Διαγραφή
    4. 1)Cannibaleaks
      3) Αλλά θα έπαιρνες και μια φεράρι για τον εαυτό σου...
      4) Φάε μερικούς με ανεξήγητο τρόπο και απόλαυσε τους να κρύβονται σε λαγούμια
      5)χαχαχαχαχαχα

      υγ: οι από πάνω γιατί πράττουν σαν 5χρονα;

      Διαγραφή
  12. περίμενα πως και πως να διαβάσω αυτό που διάβασα στο νούμερο 20...μα είσαστε με τα καλά σας?τέτοια ομορφάδα και λεβεντιά να μένει κρυφή?
    πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, το σκέφτηκα καλά... δεν θέλω να γίνω αόρατος!

      Διαγραφή
  13. Θα χουφτωνα την Ελενα Παπαβασιλειου, θελει και ερωτημα? Ολα τα αλλα ειναι να 'χαμε να λεγαμε! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ο αόρατος, πώς απολαμβάνει το σεξ;
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και εγώ αν ήμουνα αόρατη θα έπιανα το .....πουλάκι του Γιαννάκη που είχε μάτια μόνο για εκείνη την ξερακιανή και πολυλογού Μαρίνα της 5ης δημοτικού!
    Επιτέλους το είπα και ηρέμησα!
    Σε ευχαριστώ που με βοήθησες να το βγάλω από μέσα μου!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν του το είχες πιάσει, μπορεί να είχε και για εσένα μάτια!

      Διαγραφή
  16. Θα κοιταζόμουν στο καθρέφτη για να δω πως δεν φαίνομαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και μετά το αρχικό σοκ θα καταλάβαινες ότι δεν είσαι βαμπίρ!

      Διαγραφή
  17. Μετά από τα χθεσινά...το πούρο στο κώλο του πουροφάγου ενορχηστρωτή της χθεσινης κατάστασης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα .... Παρτάλι έχεις αρχίσει να με ανησυχείς ε. Αόρατος θα ήθελα να γίνω για να σπάσω στο ξύλο κατί βλάκες που μου δίνουν στα νεύρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έλα τώρα, μέχρι το 3 θα έφτανες και θα κολλούσες εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αν ήμουν αόρατος θα έγραφα σε μπλογκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ξέφρενο, ξαφνικό, ξεβράκωμα πολιτικών, σε κάθε δημόσια εμφάνιση. Ποιος έχει σειρά, Αντωνάκη; Ο Γιώργος; Ντόρα, σφίξε το ζωνάρι!
    Κούρεμα της Αννούλας (της Διαμαντοπουλου) με την ψιλή, από τη μια μεριά αλά Σίντυ Λόπερ, για να μην ξεχνάει το υπουργείο παιδείας.
    Τρομάρα, μέχρι θανάτου από καρδιακή προσβολή-εγκεφαλικό επεισόδιο, κάθε ηλίθιου που μου σπάει τα νεύρα. Προτιμώ να "εμφανίζομαι" νύχτα στο κρεβάτι του, ώστε εάν δεν τα καταφέρω με τα λόγια, να υπάρχει πάντα ένα εύκαιρο "μαξιλάρι, το ασφυξιογόνον".
    (Είναι αλκοολίκι, δεν μπορώ να σταματήσω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε ευχαριστώ φίλε μου, αλλά χρόνος τελευταία δεν υπάρχει για τίποτα...
    να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δώστε κι εδώ την απάντησή σας... :)
    http://technova.gr/2012/08/06/if-i-was-invisible

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 10. Θα πήγαινα σε μια εκκλησία και πάνω σε στιγμή απόλυτης ησυχίας και κατάνυξης θα μιλούσα με Θεϊκή φωνή. Αν είχα μάθει και μερικά βρώμικα μυστικά του ποιμνίου νωρίτερα λόγω παρακολούθησης, θα τους τρέλαινα τελείως!

    Μαζί σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. θα φιλουσα τον παναγιωτη μη με ρωτατε ποιος ειναι ειναι ενα μαναρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσφορά: Με κάθε σχόλιο δώρο μια απάντηση!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...