7.11.12

Πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του Blog σας

Έχεις ξεκινήσει ένα blog εδώ και ένα σεβαστό διάστημα και οι μόνοι που σε επισκέπτονται είναι η μάνα σου και ο νονός σου; Θέλεις να γίνεις διάσημος Blogger και οι προτάσεις συνεργασίας από τηλεόραση και ραδιόφωνο να πέφτουν βροχή;
Εμείς είμαστε εδώ για να σου δώσουμε πολύτιμες συμβουλές για το πως να εκτοξεύσεις τα στατιστικά του μπλογκ σου, πάντα με τον παρτάλικο τρόπο σκέψης μας...



1. Πετάξου σε Πανεπιστήμια, Internet Cafe, Δημόσιες υπηρεσίες και γενικά όπου υπάρχει διαθέσιμος και αφύλακτος υπολογιστής συνδεδεμένος στο διαδίκτυο... Στην συνέχεια άνοιξε όλους τους browser και κάνε αρχική σελίδα το δικό σου μπλογκ!

2. Χρησιμοποίησε την Χωστηριακή Μέθοδο... Δηλαδή γράψε ένα άρθρο με φράσεις από κάθε λογής διεστραμμένο ερωτικό βίτσιο και περίμενε οι μηχανές αναζήτησης να κάνουν την δουλειά τους και να οδηγήσουν κύματα από ανώμαλους στην σελίδα σου!

3. Γράψε ψεύτικες ειδήσεις! Το ξέρω δεν είναι ηθικό αλλά ποιος είμαι εγώ να κρίνω; Για παράδειγμα τα "Scarlett Johansson Sex tape" ή "Θύμα ξυλοδαρμού έπεσε ο Γιώργος Παπανδρέου" είναι μόνο μερικά από τα επιτυχημένα catch phrases που μπορείς να χρησιμοποιήσεις! Θυμήσου μόνο αυτά τα κείμενα να τα γράφεις στο χρώμα του Background ώστε να μην μπορούν να αποδείξουν τίποτα τα δικηγορικά γραφεία που θα σου έρθουν με μηνυτήριες αναφορές...

4. Διάλεξε ένα πιασάρικο όνομα για το Blog σου και υπέγραψε τις αναρτήσεις σου με ένα έξυπνο nick. Όπως και να το κάνουμε το "Blog του Μπάμπη" δεν θα σου φέρει την δόξα που περίμενες...

5. Πες σε φίλους και συγγενείς ότι τους έκραξες σε κάποιο παλαιό άρθρο σου στο μπλογκ και δες τα στατιστικά να απογειώνονται τις επόμενες μέρες με τους υποφαινόμενους να ψάχνουν απελπισμένοι να βρουν το κείμενο που τους αναφέρει!

6. Φτιάξε μια Fan Page στο facebook και υποσχέσου στα 13χρονα ξαδέρφια/ανίψια/γειτονόπουλα σου το καινούργιο Grand theft Auto, αν με την σειρά τους προσκαλέσουν σε αυτήν και τους 3.000 φίλους τους!

7. Επισκέψου Forums και βάλε στην υπογραφή σου το Link του Blog σου. Εναλλακτικά χάκαρε τον λογαριασμό της κοπέλας/μάνας/αδερφής σου σε forum μαγειρικής και άσε να το προμοτάρουν για σένα...

8. Προσέλαβε έναν επαγγελματία Spammer να διαμοιράσει χιλιάδες e-mail που να περιέχουν Link για την σελίδα σου. Δεν θα είσαι και πολύ αγαπητός αλλά who fuckin' cares!

9. Δικτυώσου με άλλους μπλόγκερ. Σχολίασε τα άρθρα τους, απάντα ευγενικά και έξυπνα στα σχόλια που σου αφήνουν και βάλε στις αναρτήσεις σου link για τα άρθρα τους ευελπιστώντας να κάνουν και αυτοί το ίδιο (Δεν το συστήνω, 4 χρόνια μου πήρε να κάνω κύκλο)...

10. Αν είσαι αρκετά κάφρος και δεν έχεις ηθικούς φραγμούς, γράψε ότι πάσχεις από μια σπάνια ασθένεια και είσαι ένα βήμα πριν τινάξεις τα πέταλα. Ο μέσος Έλληνας ευαίσθητος μπλογκοαναγνώστης θα συγκινηθεί και θα θέλει να μαθαίνει συχνότερα νέα από την περιπέτεια σου!

11. Μην κάθεσαι και γράφεις σεντόνια χωρίς αρχή και τέλος, εκτός αν έχεις κάτι από George Orwell μέσα σου... Σπάσε την μονοτονία με καμιά εικόνα γιατί αλλιώς θα σπάσει και ο μέσος τεμπέλης Έλληνας Αναγνώστης

12. Βγάλε τις διαφημίσεις ρε γύφτο, δεν τις γουστάρει κανείς άσε που δεν πρόκειται να βγάλεις λεφτά από 10 αναγνώστες ... και εξαφάνισε τα δεκάδες αστραφτερά μπανεράκια εκτός αν το μπλογκ σου έχει ως θέμα το καρναβάλι του Ρίο!
 
13. Επειδή εσύ μπορεί να είσαι ψωνάρα και να νομίζεις ότι γράφεις τα καλύτερα άρθρα στο Μπλογκεριστάν, δεν συνεπάγεται ότι είναι και η αλήθεια. Μην ντρέπεσαι και ρώτα τους πιστούς (και ελάχιστους) σου αναγνώστες τι τους αρέσει από το ιστολόγιο σου και τι όχι...

14. Προσπάθησε το περιεχόμενο σου να απευθύνεται σε μάζα. Εσύ μπορεί να θέλεις να κάνεις ένα μπλογκ που να συγκρίνει τις τιμές της μπάμιας στην Λαϊκή, αλλά ο μοναδικός σου αναγνώστης θα είναι η κυρά Κατίνα που και αυτή θα περιμένει μια εβδομάδα τον εγγονό της για να της θυμίσει πως μπαίνουν στο ρημάδι το ιντερνέτι...

15. Φιλοξένησε ένα κουίζ ή διαγωνισμό στον οποίο θα υπάρχει έπαθλο στον νικητή! Όσο καλύτερο το δώρο τόσο γρηγορότερα θα μαθευτεί η είδηση στον χώρο του internet και οι επισκέπτες θα συρρέουν κατά κύματα! Αν δεν έχεις την οικονομική ευμάρεια, τότε κάλλιστα μπορείς να τον "στήσεις" με την βοήθεια ενός μπλόγκερ εμπιστοσύνης σου, γιατί αν μαθευτεί και γίνεις βούκινο θα σε έχουν όλοι κλασμένο...

16. Προμόταρε το Blog σου σε εξωδιαδικτυακούς χώρους. Τι εννοούμε;
Τύπωσε το πιο γαμάτο κείμενο που έγραψες ή την πιο μπάνικη φωτογραφία που δημιούργησες και τοποθέτησε την σε χώρους ανακοινώσεων, στο γραφείο σου,στον πίνακα της σχολής, στις τουαλέτες, σε παρμπρίζ αυτοκινήτων κλπ...  με το banner του μπλογκ σου πάντα ευδιάκριτο!

17. Ξεκίνα μια υγιεινή κόντρα με άλλους μπλόγκερ ευελπιστώντας να τσιμπήσουν το δόλωμα και να σε αναφέρουν στο δικό τους. Ακόμα και να σε βρίσουν μην ανησυχείς... καμία διαφήμιση δεν είναι αρνητική!

18. Ασχολήσου με θέματα της επικαιρότητας και εκμεταλλεύσου τις χιλιάδες αναζητήσεις των χρηστών πριν να είναι αργά. Αν για παράδειγμα σε έπιασε ο πόνος σήμερα να γράψεις για τον θάνατο του Michael Jackson μετά από τόσα χρόνια, μην περιμένεις να σε τιμήσουν και με τα views τους...

19. Φτιάξε άρθρα με Mind Blowing περιεχόμενο! Επειδή δεν θα έχεις πάντα τέτοια διαβολεμένη έμπνευση, τοποθέτησε link στην αρχική σου σελίδα ώστε να πείσεις τον νέο σου αναγνώστη να διαβάσει τα συγκεκριμένα και να πέσει στην πλάνη ότι συνέχεια γράφεις γαμάτα άρθρα...

20. Φρόντισε τα άρθρα σου να έχουν ενδιαφέρον αντικείμενο και να υπάρχει αντίλογος ώστε να γίνει βαβούρα... Sex, σχέσεις, θρησκεία, άντρες vs γυναίκες, γάτες vs σκύλοι, ποπ κορν vs νάτσος κλπ είναι μόνο μερικά θέματα που θα τραβήξουν σαν μαγνήτη αυτούς που αναζητούν μια καλή ιντερνετική διαμάχη... Θυμήσου ακόμα και τα trolls συμβάλλουν στην κίνηση του μπλογκ σου!


υγ: Στην επόμενη μου ανάρτηση θα προσπαθήσω να σκιαγραφήσω το προφίλ του μέσου αναγνώστη μας, βάσει των απαντήσεων που δώσατε στο ερωτηματολόγιο μας. Για αυτό όποιος δεν το έχει κάνει ας σπεύσει!

90 σχόλια:

  1. Και γιατί χρυσό μου παιδί έκανες τα πάντα γκρίζα και δεν μπορούσα να διαβάσω και στραβώθηκα; Δεν μου φτανε ο πόνος μου είχα και το γκρίζο γράμμα πάνω στο γκρίζο φόντο και αλλοιθώρησα μέχρι να το διαβάσω!

    Συμφωνώ ειδικά με το τελευταίο! Όχι άλλες αγαπουλίνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα μόλις ανέβασα το σχόλιο κι έκανε refresh τα δείχνει κανονικά τα χρώματα! Άστο μην το ψάχνεις, μόνο σε μένα θα τύχαινε αυτό! Με θαυμάζω πια!

      Διαγραφή
    2. Κατευθείαν να με κακολογήσεις!
      Χωρίς πλάκα και σε εμένα το έκανε αυτό νωρίτερα, ίσως πρέπει να κάνω πράξη τα λεγόμενα μου και να το ελαφρύνω λίγο το τσίρκο...

      Διαγραφή
  2. εγώ είμαι ο πατήρ της αύξησης επισκεψιμότητας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνε αυτά...
      ...σε φάγαν οι έρωτες και εσένα κουμπάρε και ήσουνα ο τελευταίος που το περίμενα!

      Διαγραφή
    2. Ναι, είναι ο πατέρας της αύξησης επισκεψιμότητας, γιατί της έχει γαμήσει τη μάνα.

      Διαγραφή
    3. Περασμένα μεγαλεία αυτά Thomas, τώρα τον απολαμβάνει μόνο η Πρώτη Κυρία...

      Διαγραφή
  3. Τι να σου πω μέσα σε ένα χρόνο και κάτι μπλιαχ παραπάνω που το λειτουργώ καημένο το αχαίρευτο(ή μάλλον το καημένο γιατί έχει μπλέξει μαζί μου) δεν έχω κάνει κάτι από τα παραπάνω!Κάνω ότι κάνω και στην αλήθεια,δουλεύω τους άλλους μέχρι τελικής πτώσεως και αυτοσαρκάζομαι!Ξέρω βέβαια βρε Παρταλομπλογκερ πως δε με ρώτησες πριν γράψεις το άρθρο αλλά δε πειράζει θα μάθεις και εσύ!
    Αχ εμείς οι μεγάλοι μπλογκερ!Πρεπει να βοηθάμε και τους μικρούς!

    Τα ευχαριστώ ευπρόσδεκτα(το ίδιο και ο τραπεζικός μου λογαριασμός)!
    Οπότε βγάλεις λεφτά,βάλε και σε μένα κατιτίς για τη βοήθεια!:)

    Χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην φοβάσαι... και μόνο που σχολιάζεις στο δικό μας μπλογκ θα δεκαπλασιαστεί η κινηση σου και τα μπλογκοθύληκα θα κάνουν σαν τρελές για πάρτι σου!

      Διαγραφή
    2. Αφού θα δεκαπλασιαστεί θα μπορώ να γκρινιάζω ότι βαριέμαι να απαντάω!!Γιουπι!

      Σα τρελές;;Γιατί το λες αυτό για τις συναδέλφισσες;;
      Ξέρεις κάτι που δε ξέρωωωω;;;:Ρ

      Διαγραφή
    3. Ξέρω τα πάντα, τι τους εχω τους νίντζα!

      Διαγραφή
    4. Για να τρώνε ρύζι ίσωωως;;;

      Πες πληροφορίεες!I need theeeem!!

      Διαγραφή
    5. Κερνάω μια μπύρα ή ένα κρασί,εξαρτάται τη προτίμηση!
      Λαδώθηκες αρκετά ρε αλκοολα!:Ρ

      Διαγραφή
  4. Καλό το 10. Θα πω ότι έχω οξεία αντιπνευμονική καρδιοεγκεφαλική κάκωση του νωτιαίου μυελού και θα πρέπει να υποβληθώ σε εγχείριση επιμήκυνσης πέους μπας και σωθώ...

    Αυτό το 11 πρέπει να το εφαρμόσω κι εγώ κάποια μέρα...

    Ποπ κορν εννοείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες ρε μπαγάσα, Θα διαδώσω την ιστορία σου...

      Στο 11 είχα στην άκρη του μυαλού μου εσένα

      Διαγραφή
  5. Τα διαβάζω και γελάω, αλλά το διεστραμμένο μου μυαλό, μετράει τις πιθανότητες να κάνω ένα, δύο ή και όλα τα παραπάνω μαζί, τώρα, άμεσα, τυπώνω αφίσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με όλα τα παραπάνω μαζί σου εγγυόμαστε μια αύξηση ποσοστού 69% στις επόμενες δέκα μέρες, αλλιώς τα λεφτά σου πίσω...

      Διαγραφή
  6. Τα μελέτησα όλα με προσοχή, όχι ότι το χρειάζομαι βέβαια, αφού οι αναγνώστες συρρέουν κατά χιλιάδες. Σίγουρα πάντως αν εφαρμόσω το Νο1 θα γίνουν εκατοντάδες χιλιάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην το κάνεις, γιατί θα προκαλέσεις γενικό μπλακ άουτ και θα καταρρεύσει το ίντερνετ!!!

      Διαγραφή
  7. Καταρχήν η γραφική παράσταση αποδεικνύει πως έχει γίνει όντως τρομερή μελέτη πάνω στο αντικείμενο.
    Πηγαίνω να γράψω καμιά ίντριγκα με τίποτα λινκ να γίνει το σύστριγγλο!!!!!
    χοχοοχοχοχοχοχοχοχο
    Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά τα στατιστικά είναι τα δικά μας αλλά τα σχόλια από κάτω περίπου ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα...
      Ελπίζω να αναφέρεις και εμάς για να γίνει τζέρτζελο!

      Διαγραφή
  8. Εγώ αυτή την περίοδο κοιτάω πως να το κρύψω από τους γνωστούς μου μπας και γλιτώσω τη ξεφτίλα, καμια συμβουλή προς αυτή την κατεύθυνση παίζει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν...
      ...χρησιμοποίησε ψευδώνυμα και έξυπνες παραλλαγές των ντροπιαστικών ιστοριών των ατόμων που εμπεριέχονται στα άρθρα σου! Στην χείριστη των περιπτώσεων που θα τους μπουν υποψίες κάνε ένα μούφα άρθρο όπου θα παρουσιάζεις την ταυτότητα σου με μια φωτογραφία εντελώς αγνώστου!

      Διαγραφή
    2. Μπα! Απλά μια μέρα θα διαγράψω όλες τις αναρτήσεις και δεν θα μπορούν να αποδείξουν τίποτα. μουαχαχαχ

      Διαγραφή
  9. Το 10 είναι το πιο δελεαστικό απ' όλα,νομίζω. :p

    Και στο 11 συμφωνώ,αλλά εάν κρατάω την κοιλιά μου απ' τα γέλια,δεν έχω πρόβλημα ούτε με σεντόνια,ούτε με παπλωματοθήκες,ούτε με τίποτα.

    Πάω να μοιράσω φυλλάδια με τo link του blog μου,καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτό με τα σεντόνια δεν έχεις και άδικο, αρκεί να κάνεις που και που κανένα διάλειμμα για να σκουπίζεις τα δάκρυα από τα γέλια!

      καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  10. Xαχαχαχα κλαίωωω...είναι και πολλά και πρέπει να βάλω πρόγραμμα και να δώ από ποιό να πρωτοξεκινήσω,αν και μία προτεραιότητα τη δίνω κι εγώ στο 10 :p ...Φοβερή γραφή και έξυπνο χιούμορ ;-) Μεταξύ μας τώρα,αν πρέπει να κάνω όλα αυτά,προτιμώ να με διαβάζει μόνο η μάνα μου κι ο νονός μου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε μανία όλοι με το 10, εγώ φταίω που σας βάζω ιδέες...
      ...βλέπω να γεμίζει κλάμα και συγκίνηση η μπλογκόσφαιρα με τόσες ασθένειες που θα εφευρετε!

      Διαγραφή
  11. Χμμμμμμμμμμμμ (με σκεπτικό ύφος), εγώ που έκανα κλήρωση το κομμάτι της τούρτας των γενεθλίων μου με το πέος του μελαμψού κυρίου που απλωνόταν νωχελικά επάνω του, δεν είδα να αβγαταίνουν οι αναγνώστες...
    Τέλος πάντων, θα δοκιμάσω να βγάλω τα άπλυτα της christina'ς στη φόρα (και είναι πολλά,ων ουκ έστιν αριθμός), μήπως και προσελκύσω κανέναν αναγνώστη!
    Επίσης, μήπως έχετε να μου εκμυστηρευτείτε κάτι πικάντικο από την προσωπική σας ζωή;
    Μην φανταστείτε ότι θα το εκμεταλλευτώ για να σας εκβιάζω για χρήματα.
    Απλώς ένα κειμενάκι θα φτιάξω και μια αναρτησούλα θα κάνω, μπας και αλιεύσω κανένα αναγνώστη κι εγώ η δόλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάνε όλοι, μιλάει κι αυτή με τους πεντακόσιους!

      Διαγραφή
    2. @Αθηνά: Μάλλον είχες σεμνούς αναγνώστες και ντράπηκαν..
      Καλή η ιδέα σου, περιμένουμε πολλά άπλυτα!
      Κάνε μια βόλτα από το blog της vickyyy και θα βρεις πολλά από τα δικά μου άπλυτα (το άλλο παρτάλι τα κρύβει καλά)

      @Simi: Ίσως γιατί δεν βάζει κουράδες για ανάρτηση...

      Διαγραφή
    3. @Simigdalenios
      Σας παρακαλώ, δεν θα 'θελα!
      Είναι μόνον 496...

      Διαγραφή
    4. @Αθηνά
      Θα σου εκμυστηριευόμουν εγώ πικάντικα ουκ ολίγα, αλλά τα χω γράψει στο δικό μου όλα ο αχαϊρευτος και χαϊρι δεν είδα...

      Διαγραφή
    5. @Αθηνά...
      τα λινκ μην ξεχάσεις!!!!

      @Partali
      μπράβο παρτάλια..την σιγοντάρετε βλέπω την στάζω πετιμέζι (Αθηνά)!!!

      Διαγραφή
    6. @christina
      Εσύ μη πολυμιλάς γιατί έτοιμα τα έχω τα κείμενα!
      Προσεγμένα, με τα λινκ τους και με τα όλα τους!
      Με φωτογραφικό υλικό και ηχητικά ντοκουμέντα!
      Μόνο το μπουτόν "Δημοσίευση" χρειάζεται να πατήσω!
      Κανόνισε την πορεία σου christina!

      Διαγραφή
    7. Ε αφου μιλάν όλοι(Αθηνά των 496),ας μιλήσουν και οι κ.... με τους 136!!

      Θα κάνω λοιπόν δήλωση για αυτό διακόψτε τις δουλειές σας τώρα!!

      Για να αποκτήσετε πιστούς ακολουθους και υποτελείς βασάλους δώστε τους αίμα(δείτε το Μονομάχο με το Ράσελ και θα καταλάβετε),ψωμί(δείτε συνεντεύξεις του ΓΑΠ του 2009 όταν υπήρχαν λεφτά) και την ψευδαισθηση ότι πάντα έχουν δίκιο,παρά το γεγονός ότι ποτέ δε φτάνουν τη δική σα διάνοια(δείτε τις δηλώσεις όλης της αριστεράς τα τελευταία 30 χρόνια)!

      Παρακαλώ σταματήστε να χειροκροτάτε,ντρέπομαι!

      Διαγραφή
    8. @christina
      Μπράβο το καλό μου το κορίτσι!

      @Ρασκόλνικωφ
      Εγώ θα σε χειροκροτώ!

      Διαγραφή
  12. Το 18 το είχα κάνει άθελα μου τότε με τον Παστίτσιο και γαμήθηκε ο Δίας με τα views.Επίσης έπαιξε και πολύ αναδημοσίευση.
    Έκανες πολύ έρευνα έτσι;
    Επίσης μου άρεσε πολύ η ιδέα με το προσωπικό δράμα και άπο ότι διαβάζω στα σχόλια μάλλον όλοι θα βγάλουμε καρκίνο,θα μας πέσουν τα δόντια από σπάνια αρρώστια των κοάλα κι άλλα τέτοια όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο είναι αυτό το άρθρο σου, το ψάχνω και δεν το βρίσκω;
      Κάτι παρόμοιο μου είχε τυχει με ενα άρθρο με τον μεταλλά σωσία του Benny. Το google με εβγαζε πρώτο και μπήκαν 1.000 άτομα σε μια μέρα!

      Διαγραφή
    2. http://makrykaikonto.blogspot.gr/2012/09/blog-post_23.html
      Μετά το κράξιμο στους Πατρινούς στην τελευταία παράγραφο κάνω τις αποκαλύψεις κι ήταν και πριν βγει και τα πει ο ίδιος και γαμήθηκαν.
      Πάλι διαφημιση μου κάνω.

      Διαγραφή
    3. ήθελα να ξερα αν την έχει γλιτώσει κανενα γεωγραφικό διαμέρισμα από το κράξιμο σου...
      Η ανάρτηση με τον παστίτσιο είναι όλα τα λεφτά παρεπιπτόντως!

      Διαγραφή
    4. Γιατί το λες αυτό;Λέω και καλά πράγματα για κάποιους!

      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,κύλησε ένα δάκρυ!

      Διαγραφή
    5. Ηανάρτηση του tommy stark ήταν πολύ καλή.
      Τη χρησιμοποίησα, έβαλα και link κι ελπίζω να βοήθησα λιγάκι στην επισκεψιμότητα. Ο Πατσίτσιος κι ο Μωάμεθ μου έφεραν πάνω από 600 επισκέψεις (και για πρώτη φορά έβαλα σχόλια στα ανεπιθύμητα διότι με έβριζαν άγρια).

      Διαγραφή
  13. Ουυυ! Ουυυ! Μιαρέ! Τι πράματα είναι αυτά;

    Πάω να συνεχίσω τη μανιώση αναζήτηση για τα 10 τελευταία gems στο autumn τέτοιο του Spyro 2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλλίμονο και αν κατάλαβα τι εννοείς...

      Διαγραφή
    2. Λέω ότι δεν πρέπει να ποστάρεις τέτοια πράματα γιατί είναι κακά. Και μετά τις μαλακίες που άφησα για σχόλιο, επέστρεψα στο gaming, σε μια θύμηση της παιδικής μου ηλικίας, καθ' ότι το έπαιζα όταν ήταν καινούριο, κι εγώ μικρός. Και γαμώ τα παιχνίδια, όμως!

      Διαγραφή
    3. Για αυτό χάθηκες από προσώπου Blog?
      Τώρα κατάλαβα ποιο παιχνίδι εννοείς...

      Διαγραφή
  14. Θα συμφωνησω πως με το 9 αυξανεις τα views σου αλλα ειναι αυτο το οποιο συμπαθω λιγοτερο. Πολυ υποκριτικο ρε φιλε το να κανεις σχολιο μονο και μονο για να σου κανει ο αλλος, δεν παιζει να το κανω ποτε. Οκ να το κανεις μια δυο αλλα μετα δεν εχει νοημα. Αν δεν εχεις κατι να πεις μην το πεις καθολου. Μου θυμιζει γλειψιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να γράφεις ένα σχόλιο γνωριμίας σε ένα μπλογκ που σου φαίνεται αδιάφορο μου φαίνεται σωστό...
      ...τώρα αν κάθεσαι σαν μαλάκας και σχολιάζεις συνέχεια ενώ το περιεχόμενο δεν σε ενδιαφέρει, δεν το θεωρώ γλείψιμο αλλά μαλακία δικιά σου που χάνεις τσάμπα χρόνο!

      Διαγραφή
  15. Παιδιά μείνετε μακριά από το 10.. Μια φορά είπα ότι έχω γαστρεντερήτιδα για να γλιτώσω ένα γάμο και την επόμενη μέρα έπαθα στα αλήθεια..

    Θα προτιμήσω να κάνω το 1... Τώρα πρέπει να φύγω, έχω να αλλάξω το home page από 500 PC.Θα τα ανεβάσω τα views λέμε.. Στον Θεό θα τα φτάσω.. Μετά ελπίζω να μου γίνει σύντομα η πρόσκληση για τηλεόραση και ραδιόφωνο γιατί με βλέπω απολυμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, υπάρχει Μπλογκοθεός!

      θα νοιώθω πολύ περήφανος κάθε φορά που θα βλέπω δημόσιο υπολογιστή με αρχική σελίδα ένα μπλογκ! Η τηλεόραση και το ραδιόφωνο θα είναι απλή υπόθεση μετά!

      Διαγραφή
  16. Κάλιο πέντε και γατόνια, παρά χίλιοι, κι όλοι μπούφοι.
    (ο αναγνωστοδιώχτης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά δεν μου έχει τύχει κανένας μπούφος, εκτός από έναν με τον οποίο επέδειξα την μέθοδο της αδιαφορίας και λάκισε σύντομα...
      Αλλά βέβαια εσύ με τα άρθρα σου προκαλείς διαφόρων ειδών εντάσεις!

      Διαγραφή
    2. Κάτσε καλά, θα αναρτήσω σκόρπιες σκέψεις για τους γνωστούς που ανακάλυψα στη λίστα Λαγκάρντ..

      (και όχι, δεν αστειεύομαι)




      υ.γ. κατάλαβες για πότε μαζεύονται καμιά κατοστή μπούφοι;

      Διαγραφή
    3. ...είναι συνωνυμία το δικό μου όνομα, στο ορκίζομαι!!!

      Διαγραφή
  17. Εντάξει, προτιμώ να μην με διαβάσει κανένας! Όχι πως δεν δίνετε καλές συμβουλές βέβαια.. κάθε άλλο.. ;)
    Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ώστε έτσι δοξάστηκε το παρτάλι λοιπόόόν!
    μάλιστα, δεν θα έχω υπ'όψην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παρτάλι δεν τα κάνει αυτά είναι χαμηλών τόνων, για εσάς δουλεύει!

      Διαγραφή
    2. Να το πιστέψουμε τώρα εμείς αυτό?!

      Διαγραφή
    3. ούτε στατιστικά που χτυπάνε ταβάνι, ούτε προτάσεις συνεργασίας από διάσημους (τις οποίες έχω αρνηθεί) έχω κοινοποιήσει ποτέ.
      Είμαι απλός και σεμνός άνθρωπος...

      Διαγραφή
  19. Η εκπόρνευση στο facebook είναι το καλύτερο γιατρικό.. Άμα έχεις και καμιά με 4000 φίλους την έκανες λαχείο μα φρεντ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να τους βρω τους 4000 φίλους ο έρμος...
      Γίνεται να εκπορνευτω ο ίδιος;

      Διαγραφή
  20. Συμφωνώ απόλυτα-
    ειδικά για τα σεντόνια (δεν είναι μόνο τεμπελιά, είναι και που ο μέσος blogger αν δεν έχει νέες πληροφορίες να δώσει απλώς δείχνει να έχει α) έπαρση, β) χρόνο (i.e.είναι loser).
    Τό άλλο που μου άρεσε είναι το '12. Βγάλε τις διαφημίσεις ρε γύφτο.." και με αυτή τη φράση σου κοινοποιώ.
    ________P.S. Ο Χωστήρας πέρα από αυτό που λες (που το κάνει με χιούμορ) έκανε κι ένα καλό, συνέβαλε πολύ στο 9. σου γα όλους μας κι αυτό, τον κοινωνικό του χαρακτήρα του το αναγνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω διαβάσει και σεντόνια που άξιζαν τα κοκκινισμένα μάτια μου στο τέλος, αλλά δεν βλέπω τον λόγο που μερικοί το τραβάνε τόσο πολύ. Ειδικά όταν δεν υπάρχουν ξεκάθαρες θεματικές ενότητες κουράζει πολύ.
      Ο Χωστήρας εκτός από την έμπνευση που μου έδωσε για αυτό το άρθρο, είναι και ο υπέυθυνος (πράτωντας το 9) που γνώρισα την γυναίκα της ζωής μου, οπότε ναι συμφωνώ!

      Διαγραφή
  21. ****Κοινοποιώ, αλλά google+ δεν έχεις, ούτε δυνατότητα να σε κοινοποιούμε αμέσως σε twitter/fb. Κάνε ένα κόπο να τα βάλεις και πρόσθεσε ένα ακόμα :
    22. Βάλε share tools για να κοινοποιείται η ανάρτησή σου από όποιον διαβάζει. Ύστερα κοινοποίησε εσύ άλλων bloggers με την ελπίδα πως θα έχουν την ευγένεια να ανταποδώσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα δοκιμάσει να βάλω τα share tools αλλά δεν συμβαδίζει το widget με το παρών πρότυπο και δεν φαίνονται...
      Google+ δεν το έχω ψάξει ακόμα, όταν βρω χρόνο.
      Στο φεις και στο τουίτερ είχα βάλει να ανεβαίνουν αυτόματα οι αναρτήσεις αλλά στο fb φάγαν σκάλωμα τον Απρίλη...

      Διαγραφή
    2. Στη 'Διάταξη' το google+ σου το βγάζει πρώτο-πρώτο, ούτε δυό λεπτά δε θα σου πάρει.
      Το σνόμπαρα αλλά τελευταία δεν ξέρω τι γίνεται και έχει πολλή κίνηση, μου φέρνει πιο πολύ κόσμο από το twitter.
      Χθες σε κοινοποίησα κι εκεί αλλά θα σου φέρει περισσότερη κίνηση αν κάνεις τον κόπο να μπεις να βάλεις κάποιους στους 'κύκλους' σου.

      Διαγραφή
    3. ...να σου πω την αλήθεια και εγώ το σνομπάρα, αλλά θα το ψάξω!
      Σε ευχαριστώ για τις πολύτιμες πληροφορίες σου!

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Ακριβώς...
      ...και μην νομίζεις δεν ξερω ποιος έγραψε κάτι σχετικά με τακούνια στο ερωτηματολόγιο!

      Διαγραφή
    2. Δίκο μου φετίχ μια φορά δεν είναι πάντως!!

      Διαγραφή
  23. Δεν προλαβαίνω να αφήσω σχόλιο, πρέπει να σκεφτώ πιασάρικο τίτλο, να τρέξω να κάνω αρχική σελίδα το μπλογκ μου σε όσους υπολογιστές βρω μπροστά μου και να τυπώσω το πιο γαμάτο κείμενό μου να το κολλήσω αύριο παντού..Α και να "γεννήσω" και μια ίντριγκα...δύσκολα μου βάζεις..
    ΥΓ...πέθανα στο γέλιο..καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ένα κάντα... μην τα κάνεις όλα μαζί γιατί θα κάψεις τους σκληρούς δίσκους της Google!

      Καλώς όρισες!

      Διαγραφή
  24. Επειδή το δικό σου μπλογκ είναι για το live radio και δεν περιέχει κείμενο, χρειάζεσαι κυρίως διαφήμιση σε κοινωνικά δίκτυα, γιατί είναι δύσκολο να σε βρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γέλασα πολύ χαχαχα να σαι καλά!
    Ακολουθώ τη συμβουλή σου :P
    http://mononai.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ελπίζω πραγματικά το κείμενο να είναι ειρωνικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. με εκανες και γελασα πολύ .... πάντως καποια από αυτά γινονται......
    ισως προσπαθήσω να κανω καποια εχω το μπλοκ http://asteiaaaa.blogspot.com
    για περισσότερο γελιοο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΥΜΒΟΥΛΗ 9 (ΕΞΥΠΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟ )
    http://gynaikabeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τελειο άρθρο!!! https://radiologytodaynews.blogspot.gr/ μπείτε τωρα για να δείτε ολα......!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσφορά: Με κάθε σχόλιο δώρο μια απάντηση!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...