9.1.12

Blogocomic: Οι Περιπέτειες της NamNaira

Να με συγχωρήσουν οι τακτικοί μου αναγνώστες, αλλά τo τελευταία διάστημα μαίνεται ένας πόλεμος στον κατά τα άλλα ήρεμο Blogocosmo. Aπό την μία έχουμε τον ΧΩΣΤΗΡΑ επάγγελμα "Stalker" που τις τελευταίες ημέρες βγάζει τα άπλυτα στην φόρα κάθε έντιμου Blogger και από την άλλη την NamNaira, τη γυναίκα δυναμίτη που είναι και η μόνη που τόλμησε να του αντισταθεί μέχρι στιγμής...
Τα παρτάλια δεν μπορούσαν να μείνουν αμέτοχα και αποτύπωσαν σε ένα Comic την επική αυτή μονομαχία!

Photobucket

Ειδικά αφιερωμένο και αυτό το τραγουδάκι!


υγ: Οι υπόλοιποι μη γελάτε γιατί έρχεται και η σειρά σας και πιο πολύ του Προέδρου αλλά και του JRous που μου έδωσε την ιδέα να κάνω comic...

14 σχόλια:

  1. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!!ΚΑΘΌΜΟΥΝ ΣΤΗ ΓΚΑΡΈΚΛΑ ΚΑΙ ΈΛΙΩΣΑ ΚΆΤΩ!!!!!
    Ξέχασες όμως ένα "dude" μετά το "totally worth it!!!"
    Κορυφαίο ρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ! Πάω να κρυφτώ! Θα πάω ιεραπόστολος κάπου στο Νότιο Ειρηνικό (έβλεπα Σίμπσονς τώρα και μου ήρθε)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ΧΩΣΤΗΡΑΣ: Χαχαχα έχεις δίκιο, είμαι αδικαιόλογητος και θα προστεθεί με την πρώτη ευκαιρία...

    @Πρόεδρος: Ούτε ο Ειρηνικός δεν ξεπλένει αυτά που έγραψες στο blog σου...
    υγ: Γαμάνε οι Σίμπσονς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχαχα
    Εντάξη δεν έχω λόγια.
    Πως μου είχαν ξεφύγει τα παρτάλια τόσο καιρό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Perinio: Δεν πειράζει... τώρα που μας βρήκες μην μας αφήσεις! Πλιιιζζζ;;;

    @JRous: Εγώ να δεις αγωνία που έχω να βγει καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Geeee theinks duuude!!!Σου υπόσχομαι όταν θα έρθει η σειρά σου,θα σε λιώσω με λατρεία και αφοσίωση!!Η φωτογραφία που θα βρω για 'σένα θα είναι απαράμιλλη και θα μιλούν για σένα 10 γενεές μπλόγκερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλιωσα!!! Πολύ πετυχημένο το comic!
    Λεπτομέρεια η ξανθιά μπούκλα του Χωστήρα!!!
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ακόμα γελάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα!
    Ανυπομονώ για το κόμικ του Προέδρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχαχαχα!!! Υποκλίνομαι!!
    Ούτε παραγγελία να την είχα αυτή το μπουνιά!
    Παρτάλι, αν δε με έκανες και συ ξανθιά, θα έλεγα ότι δουλεύεις για μένα! Αλλά την έκανες και συ τη μαιμουνιά σου.

    Το πόσο μου αρέσει όλος αυτός ο χαβαλές που γίνεται μεταξύ μας, δε λέγεται! Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα.

    ΥΓ.το σκίτσο σου ΑΧ το σκίτσο σου
    ΥΓ.με συγκίνησε αφάνταστα το αρκουδάκι στο ένα χέρι! Με έκανε επιτέλους μετά τα σημερινά να νιώσω λίγο γυναίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν τα χώσει και σε μένα να μου πείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χααχαχαχαχαχ στο καλο σημερα με σενα και τον χωστηρα εχω γονατισει!
    Παντως εγω το δηλωσα και αλλου πιστευω ακραδαντα οτι ειναι το τελειο ζευγαρι!
    Οχι απλα φαντασου τους μαζι!

    Το αρκουδακι φυσικα ειναι η λεπτομερεια που κανει την διαφορα!
    Θα εκανα και εγω comic τον mr president γιατι ειχα μια ομολογουμενως φοβερη ιδεα αλλα εχε χαρη που δεν ξερω να κανω τετοιες ζουζουνιες με το laptop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ΧΩΣΤΗΡΑΣ: Βάλε τα δυνατά σου!!!

    @Μαρία: Σε ευχαριστω Μαρία!
    Αυτές οι μικρές λεπτομέρειες βγάζουν το σωστό αποτέλεσμα

    @Αθηνά: Ήδη το έχω σχεδόν τελείωσει, θα προσθέσω κάτι τελευταίες πινελιές αύριο!

    @NamNaira:
    Χαχαχαχα καλά ρε αθεόφοβη με έβαλες στην μπανιέρα να τα πίνω με τον Εφραίμ σαν άλλος Τριανταφυλλόπουλος!!! Χαχαχαχαχα!
    Όσο για το μαλλί το σκεφτόμουνα πολύ ώρα να σε κάνω ξανθιά ή μελαχροινή. τελικά κατέληξα σε ένα ενδιάμεσο (μην μου πεις δεν σου αρέσει το μελί;)
    Είδα ότι έγραφες σε προηγούμενο άρθρο σου ότι ήσουν πειραχτήρι, ε και εγώ ομοιοπαθής είμαι!
    υγ: Με το αρκουδάκι ήθελα να δείξω την ευαίσθητη πλευρά σου που δεν έδειξε η φώτο του ΧΩΣΤΗΡΑ...

    @Hfaistiwnas: Mακάρι να έχω έμπνευση και θα σας πάρει όλους η μπάλα...

    @Vickyyy: εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι ταιριάζουν και μάλιστα αυτοπροτείνομαι για κουμπάρος!
    Θα μάθεις τα νέα του mr president αύριο μεθαύριο με το καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσφορά: Με κάθε σχόλιο δώρο μια απάντηση!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...